30 Ocak 2007 Salı

KAN UYKUSU Belgeseli yorumum


Kan uykusu belgeselini izledim.Her zaman zikretmiş olduğum "Bu ülkede gerçek kahramanlar, gerçek Mustafa Kemalciler tükenmez" sözüne bir kez daha yürekten inandım.Sky Turk'e de böyle önemli bir belgesel yaptığı için şükranlarımı sunuyorum.Bu belgeseli yapmak yayınlamak her kanalın harcı değildir. Osman Pamukoğlu komutanımın üç kitabını da okudum.(Ey Vatan,Unutulmuşun Dışında Yeni Bir Şey Yok,Kara Tohum)Ve üç kitabını okuyup birde bu belgeseli izleyince gözlerim doldu.Bu vatanı yok etmek için ellerinden geleni yapan harici ve dahili düşmanların arasında bir avuç şerefli,vatansever ve gerçek Mustafa Kemalciler vardı.Ama dikkat ettimde böyle vatansever,Mustafa Kemalci insanlar bazı çevreler tarafından desteklenmiyor, sevilmiyor.Osman Paşamın, tümgeneral olarak emekli olması gibi.(Benim ordumda böyle yetenekli bir komutan olacak ona en yüksek kademeyle şereflendirirdim).Belki de bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti güden çoğu komutanlar şu anda askeriyenin en üst kademesinde oturuyorlardır.(O en üst kademede oturanların bir çoğu Doğu görevi verildiğinde göreve gitmeyen 83 generalden birileri olduğunu tahmin ediyorum)Ama olsun iyilik her zaman kötülüğü alt edecektir.Hakikat yerini bulacak gerçekten asker gibi asker olanlar yüksek makamlara erişebilecektir.Osman Pamukoğlu ve daha nice ismi bilinen bilinmeyen kahramanlarımızın gönlümüzdeki yeri kamildir. Sonuç olarak "Kan uykusu" belgeselini izlerken şunu gördüm.Eğer biz bu vatan için bu kadar şehit vermişsek, nice şehit anaların gözü hala yaşlıysa, nice gencimiz terör yüzünden sakat kalıp hayatı kararmışsa bunların suçlusu yalnızca pkk terörü değil, yalnızca harici düşmanlar değil "bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti" gafletinde olanlardır.Evet, böyle düşünen komutanları tarih affetmeyecektir.Benim isteğim göreve gitmeyen vatan haini 83 generalin deşifre edilmesidir.Deşifre edilsin ki dostumuzu düşmanımızı tam olarak tanıyalım.TSK kuvvetleri en güvenilir kurumdur.Bugün TC ayakta ise bunu büyük oranda sağlayan kurumdur.Bu şerefli kurum içerisindeki "hainleri" ayıklayalım.Gerçekten bu belgesel Güneydoğuda bir zamanlar yaşanmış ve belki de o zamanlar gibi olmasa da hala süren "terör" kavramını en iyi biçimde tasvir ediyor.
Saygılarımla IMP
Not: kanuykusu.skyturkonline.com/yorum.php?pageNum_yorumlar=169 yazımın orjinali yayınlanmıştır.(Yazım üzerinde bazı değişikler yaparak bloguma uygun hale getirdim.)
2:Bu belgesel şu sıralar Show TVde yayınlanmaktadır.İzlememişseniz izlemenizi tavsiye ederim.
Not3:Osman Pamukoğlu'nun "Ey Vatan","Unutulmuşun Dışında Yeni Birşey yok" ve "Kara Tohum" adlı kitapları ile Hasan Kundakçı'nın "Güneydoğu'da Yaşananlar" kitabını okumanızı şiddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Osman Pamukoğluna hakkım helal olsun.Kan uykusu belgeseli herkese ibret olsun.İşte Komutan Böyle olmalı...

Adsız dedi ki...

Harika bir blog.Gerçekten sizi tebrik ediyorum.Başarılarınızın devamını diliyorum.

Arşiv