13 Mart 2007 Salı

Duyuru!

Blogumu takip eden ve olumlu/olumsuz yorum yapan herkese teşekkürlerimi sunmayı görev bilirim.Blogumun bir ay içinde bin kişiyi aşması beni çok sevindirdi.Eğer "ortak bir paydayı" paylaşıyorsak ne mutlu bize.Blogum, üçüncü şahışlara sataşmadan, cesaretli ve güvenilir enformasyon sunmaya devam edecek.
Saidoğlu takma adlı kardeşime gelince, herkese olduğu gibi ona blogum daima açıktır.Başımın üzerinde yeri vardır.Evet, genellikle hep olumsuz eleştiriler yapmaktadır farkındayım.Onun en doğal hakkıdır.Herkes olumlu eleştiri yapabileceği gibi olumsuz eleştiri de yapabilir.Burası özgür bir blogdur.Bu sözümün arkasındayım.Kimsenin bana yağcılık yapmaya ihtiyacı yoktur.Ben "diktatör" değilim ki olumsuz eleştiri yapanı alnının ortasından vurayım.Ya da kral değilim ki beni övene bahşiş vereyim.Her neyse saitoğlu kardeşimin yorumları blogumu ziyarete gelenlerin bir kısmını kızdırmıştır.İnanın bundan haz değil endişe duyuyorum.Benim bu blogu açmada amacım Tam Bağımsız Güçlü ve birbirine kenetlenmiş insanlardan oluşan bir Türkiye.Elbetteki fikir çatışması yaşanabilir.Fakat bu hakaret düzeyine varırsa müdahale etmekte benim en doğal hakkım.Ece Akar, isimli ziyaretçim ile de tanışmıyorum.Sonuç olarak senin ismini açıklayarak saldırıda da bulunmamış Üstüne niye alındın?(Bakın Sırf siz kırılmayın diye Ece Akar'ın yorumu da blogumdan kaldırdım)Sonra birde çelişkiye düşüp farklı adla yorum yapıp seni eleştirdiğimi iddia ediyorsun.Hani Ece Akar benim yağcımdı yada yalakamdı?Sonuç olarak ben yorum yapsam turkiyemingundemi şeklinde lakabım olurdu.Farklı isimlerle neden yorum yazayım?Bu blogu açma cesaretine, bilgisine sahipsem sana kendi ağzımdan cevap yazmasını gayet iyi bilirim.Üçüncü şahış yada takma ad kullanmam.Saidoğlu kardeşim, niye duygusallık yapıp biri siteden sözde dolaylı olarak defol dedi diye alınıyorsun ki?Kimsenin böyle birşey demeye hakkı yok.Senin bu blogu bundan sonra her gün ziyaret etmeni istiyorum.Kurallara uygun yorumlar yapmanı temenni ediyorum.Yorumların kaldırılışı konusuna gelince güzel kardeşim, en son yayınlanan yorumumda (Atamıza Hakarete Sessiz Kalmayalım) kaynak belirtmek istedim.Üstelik, Sayfanın metin bölümünde bazı dil hataları ve ciddi yerleşim sorunları vardı.Bunları düzeltirken yani orjinal metni değiştirirken senin , "gece yarısı" , realist ve sabırsız takma adlı kardeşlerimin yorumları istemeden silindi.Realist ve sabırsız takma adlı kardeşlerim, bu durumu farkederek yorumunu tekrar yazdılar.Herhangi bir tepkileri de olmadı.(Hatırlarsın Atamıza Hakarete Sessiz kalmayalım yazıma yazdığın ilk yorum)
Bloguma amatör demişsin.Evet, profesyonel olduğum söylenemez.Ben süperim yada profesyonelim diye bir iddiam hiç oldu mu?Zaten profesyonel olsam web sitesi açardım niye blog açayım öyle değil mi?Üstelik, arkamda büyük web hostingleri, dev şirketler yada bir takım kuruluşlar yok.Bu blogu şu an yalnızca ben hazırlıyorum.Elimden geldiğinin en iyisini yapmaya çalışıyorum.Yazılarımı aksatmamaya gayret ediyorum.Bu durumu blogumu ziyaret edenler gayet iyi bildiği için uzatmayacağım.Sonuç olarak bloguma amatör diyorsun sonrada ben kapıdan kovsanda bacadan girerim diyorsun.Dolayısıyla bu amatör blogum (!) senin ilgini çekiyor öyle değil mi?Amatör bloga amatörler girer manası çıkıyor yazdığın yazından gerçekten ayıp.Şimdi sen bana, benim blogumu ziyaret eden değerli ziyaretçilerime ve özellikle kendine çok büyük haksızlık ediyorsun.

Peki şimdi soracaksın en son yazdığım yorumumu neden göremiyorum?Bugün senin yorumunu ilk kez kaldırdım.Evet ,en son yorumunu blogumdan bilinçli olarak kaldırdım.Neden mi?
1)O yorumunda şahsıma ve değerli ziyaretçilerime haksız saldırı yönelttiğin için.
2)Yaptığın yorumlar blogta herhangi bir gerginliğe yol açıp kimsenin zarar görmemesi için
3)Yaptığın yorumlarında alaycı, küçük düşürücü ifadeler kullandığın için (özellikle yardakçı kelimesi argoya kaçar.Bari yağcı yada yalaka deseydin hiç olmazsa güler geçerdim.)
Eğer ben sana "karşı" biri olsaydım senin nickini engellerdim.Ece Akar isimli ziyaretçimin yorumunu blogumdan kaldırmazdım.Üstelik teknolojik önlem alıp nickinle birlikte bilgisayarının IP numarasıda engelleseydim kullandığın bilgisayarından yorum yapamazdın.(Tabi sende bana duyduğun sevgiden ötürü başka bilgisayardan yorum yapardın.O yüzden teşekkür ediyorum.Sizi istiyerek engellemiyorum bunu anla artık.Siz kendinizi engelletmeye çalışıyorsunuz.)Peki neden bu son iki yorumun dışında (birisi benim hatan diğeri sizin hatanız) tüm yorumların blogumda duruyor.Çünkü hiç kimseyi olmadığım gibi sana da karşı değilim.Mesela, Bireysel Ahlak Noksanlığı makalelerime çok güzel yorumlar yapmışsın.Bugün blogumu tekrar gözden geçirirken gördüm.Hatta sana özel cevap yazdım.(Okursan sevinirim.)Sonuç olarak sana saygı duyuyorum.Bu saygım daha önceki yaptığın yorumlarına dayanıyor elbette.Sende benim sana duyduğum saygının en az yarısı kadar saygı duyup, ziyaretçilerimin yorumlarına saldırı yapmazsan arada hiç bir sorunumuz olmaz.Bak bu yazıyı da sırf size değer verdiğim için yazıyorum.Gel aradaki anlamsız çekişmeyi sona erdirelim.Hatta sana bir teklifim var:Bu blogun, basın danışmanı olur musunuz?Sizinle blogum daha "profesyonel"leşecek inanın.Saygılarımla sevgi ve hoşgörülü bir dünya ile...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Saidoğlu kimdir yahu canım benim.Kendini öne çıkarmaya çalışan zavallının biri.Sen yorumunu yap saidoğlu ötsün."İt ürür kervan yürür."

Adsız dedi ki...

Bu blogun önünü kimse kesemez.Bu "duyuru" bölümünün yerine başka bir yorum yazsaydın daha müteşekkir olurdun.Siz bu blogu açma cesaretini göstermişsiniz.Bizde yaşatma cesaretini gösteririz.

Adsız dedi ki...

Çanakkale yazınız tarihsel mi olacak yoksa bağlantı mı kuracaksınız?

Adsız dedi ki...

Demin yazdığım yorum eksik oldu özür dilerim.Günümüzle mi bağlantı kuracaksınız diyecektim.Çünkü blogunuz gündemi takip ediyor.Bu konuyu merak ediyordumda.Bu arada blogunuz çok güzel başarılarınızın devamını dilerim.İnanın blogunuzu favorilerime ekledim.

Adsız dedi ki...

Herşeyinizle mükemmelsiniz...

Adsız dedi ki...

Türkiye sizinle gurur duyuyor.

Adsız dedi ki...

"Duyuru" adı altındaki yazınızda bile ne kadar sabırlı, zeki , nezaket sahibi, ince mesaj veren , yetenekli ve hoşgörülü bir insan olduğunuz görülüyor.

Adsız dedi ki...

Önce Allah sonra biz sonuna kadar destekçiniz.

Arşiv