17 Ağustos 2007 Cuma

Duyuru: İstanbul Üniversitesi Dünya Üniversiteleri Arasında Yine İlk 500’e Girmeyi Başardı


İstanbul Üniversitesi dünya üniversiteleri arasında ilk 500’e girmeyi başaran tek Türk Üniversitesi oldu.

İstanbul Üniversitesi, Shanghai Jiao Tong (Çin) Üniversitesi tarafından yapılan geleneksel değerlendirmede, İstanbul Üniversitesi Dünya Üniversiteleri arasında ilk 500’e girmekle kalmadı, ulusal sıralamada birinci ve bölgesel sıralamada 65 – 99 arası bir derece elde etti.

Bende İstanbul Üniversitesinin bir öğrencisi olarak bu başarımızla gurur duyuyorum.Bu başarıda emeği geçen herkese en içten dileklerimle teşekkür ediyorum.İnanıyorum ki, ilerde de daha büyük olacağız.Üniversitemizin, daha büyük olmasında elimden geleni yapacağımı buradan ilan etmek isterim.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

istanbul üniversitesi dünyada ilk 500 arasına girmiş sevgili rektör bunu bir gazeteden öğeniyor Bunu bılıyor muydunuz??
durum bu kadar acıyken övunmenın bır anlamı yoktur dıye düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

istanbul üniversitesi dünyada ilk 500 arasına girmiş sevgili rektör bunu bir gazeteden öğeniyor Bunu bılıyor muydunuz??
durum bu kadar acıyken övunmenın bır anlamı yoktur dıye düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

senin olduğun yerde başarı eksik olmaz.Tebrikler İstanbul Üniversitesi seninle daha da büyüyecek

Adsız dedi ki...

Abi ilk öncelikle rektörüMüzü daha sonra tüm öğretim görevlilerini ve ondan sonra seni tebrik ediyorum.Birlikte nice işler başaracağız.

Adsız dedi ki...

Biz bir numarayız.

Adsız dedi ki...

Çok istedim; ama bana kısmet olmadı ya şu İstanbul Üniversitesi.Neyse Uludağ Üniversitesiyle yetincez şimdilik.Kankam, bu başarıdan ötürü seni özellikle kutlamak istiyorum.Çinliler seni daha fark etmedi; bu kadar yakışıklı, bu kadar çalışkan, bu kadar zeki ve bu kadar insancıl bir öğrencinin bu üniversitede okuduğu bilinseydi İstanbul Üniversitesi 1. sırada olurdu.

Adsız dedi ki...

istanbul üniversitesi benim katıldığımdan beri sürekli yükseliş gösteriyor inşaallah benden sonra da böyle devam eder.

Arşiv